Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen via onze webshop jewelty is eenvoudig, snel en vertrouwd. Wij doen onze uiterste best om er voor te zorgen dat onze website voor iedereen te bedienen is, mocht u toch vragen hebben over het bestelproces, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon of email. TEL 056/614119

Ik vind een bepaald product niet?

Als u een bepaald juweel niet vind op onze webshop kan u ons altijd hiervoor contacteren.

Kan ik de producten ergens bekijken?

U kan altijd bij ons langskomen in de winkel om de juwelen te komen bekijken. Adres: Indochine Wellness - Joannes Huyslaan 35 - 8790 Waregem

Op welke wijze kan ik betalen?

U kan gebruik maken van een Bancontact, overschrijving of via Visa of mastercard

Komen er verzendkosten bij?

Als het bedrag onder de 100 euro is, betaald u 3,99 euro verzendingskosten. Als u meer dan 100 euro besteld zijn de verzendingskosten gratis. Verzendingen worden met de Bpost ofwel met GLS verstuurd.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?

Als het product of juweel in voorraad is proberen wij u dit te versturen binnen de 48 uur na ontvangst van uw betaling. Indien het product niet in voorraad is dan contacteren we u voor de leveringstermijn.

Het is mogelijk de zending te retourneren, enkel voor oorringen is dit niet mogelijk wegens hygienische redenen.

Hoe zit het met garantie of herstellingen?

U heeft op de juwelen van Jewelty een garantie van 3 maanden. Wij proberen steeds het nodige te doen om de juwelen te herstellen. U stuurt dan de juwelen op in een postpakket of u kan langkomen in de winkel in Waregem.

 

 

Van een tevreden klant

De levering was super snel, was fijn kon snel stralen met mijn aankoop.

Nadine Seghers, Gent

Betalen kan zo

Daarnaast kan je ook betalen met een overschrijving.

Betalen kan zo

Onze nieuwsbrief

Op de hoogte blijven via e-mail? Schrijf je in!